26 december 2tusen9

Anna Ankas jul! kan man göra annat än att skratta? haha, kollar på reprisen av programmen nu och jag dör snart! vad ska man göra? hon är fruktansvärd ju! med detg är sjukt kul att kolla på hur knäpp hon är!

I alla fall red jag dressyrkursen för Johanna idag, först på Monti och sen på Timon, gick helt okej och imorgon blir det samma sak ;) Sen ska jag till min lille häst och rida ut på honom ;) det var väldigt längesen! Jag har inte ridit honom sen snön kom tyvärr.
Pappa och syskonen är i blekinge hos släkten där men jag kunde inte följa med,.så ikväll får jag julklappar igen ;)

Jag känner mig i starkt behov av att sola ;s har inte solat en enda gång under jullovet, dåligt! måste ta mig tid till det nu i dagarna ;)

Nu kommer jag inte längre på detta inlägg så jag fortsätter kolla på ankans jul ist ;p

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0