Lillejulafton ;)

Imorgon är det Julafton!  Försöker vara glad haha men det fungerar inte,..jag längtar inte ens efter julklapparna ;s Men men, hoppas jag blir på bättre julhumör imorgon när jag vaknar!

Idag åkte jag med min syster till ridhuset för hon skulle tävla, det gick bra och hon var duktig! sen åkte vi ut till Lekt <3 Jag har saknat lille hästen! Hälsade bara på honom i hagen och fotade lite ;) Snacka om snöstyltor trots att både han och Nina har snösulor ;s Han var i alla fall supersnygg i sitt nya "Amerikanska" täcke ;D <3

          

Om 5 minuter är det Julafton! ...jo lite glädje och längtan finns nog!;D

Ha det så bra och ät god mat, ha det mysigt med familjen och hoppas ni får många fina julklappar Imorgon!
Själv ska vi äta på röstånga gästgivaregård, väldigt mysigt är det faktiskt!, sen hem och mysa med nybakade kakor och glögg och julklappar, vad jag vet ska jag få en supermysig halsduk eftersom jag valde den själv ;)

Och just det, jag var ju en av få på maxi 21:30 lillejulafon (a) men vad gör man inte när mamma bakar och smöret tar slut?

Puss!

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0