sjätte augusti

Jag vet aldrig vad jag ska börja med att skriv i mina inlägg, men ändå har jag så otroligt mycket jag vill berätta för er.

Det känns helt okej trots att vi lämnade tillbaka min älskade ponny i måndags, Jag har ju haft några av sommarens bästa dagar tillsammans med henne <3 Den bästa var helt klart i söndags när vi va på stranden ! <3

           


Igår så badade lille katten i poolen, han hoppade efter en fluga och landade i vattnet, haha stackars liten<3 men han var duktig och simmade!  Senare på kvällen var jag ute hos Lekten, vi red ut en lång runda och i veckan ska han få skor på sig så inte hans hovar slits så mycket. Cissi är alldeles för snäll! Jag fick ett par bling bling shaps i skinn, en Kyra K tröja, en pikeur keps med bling bling ;) ett par pikeur ridbyxor, ett par andra ridbyxor och 2 jackor ;) <3 Tack! <3

Nu ska ajg gå ut och bada igen, skriver mer ikväll antagligen ;) Puss!<3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0