massor av choklad !

Var i Göteborg måndag till tisdag, köpte ett par jättesnygga grå randiga shorts och en beige väska fast utan remmar på Rut m.fl.

Sen var vi på Liseberg på tisdagen och där vann vi Massor av choklad! Av dem sora förpackningarna vann vi Kexchoklad, Schweizernöt choklad, Dumle, Geisha och 2 Toblerone! totalt blev det 12 kg! haha vi kommer bli tjocka! sen vann vi småpåsar av daim, twix, center och gott&blandat ;)

Av Balder och Kanonen gillar jag nog kanonen mest tror jag, vilken är er favorit?

Igår var jag på ridhuset, Maja skulle rida, sen kändes det jättekonstigt och tråkigt när min gamla hoppspecial började rida och jag bara kollade, men jag körde till lekten och red ut en låång runda på honom ist ;) Och trågrälsen var ju plötsligt livsfarlig trots att han har gått över den flera gånger innan!

                  

ikväll ska jag och Linnea på Bio ;)

Puss <3

// Matilda <3


Kommentarer
Anna

Choklaaad!! Jag har inte ätit godis på 2 veckor, jag dör av abstinens!! :P

2009-08-13 @ 20:25:17
URL: http://iffy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0