fast i boken..

Ja det kan man ju verkligen säga att jag är! För tredje gången Läser jag Twilight och den är lika underbar dennagången ocskå! haha skulle till frissan vid halv 1 idag och 11:50 låg jag fortfarande på min säng i pyjamas och läste!

Väl hos frissan fick jag kritik för mitt hår! haha Jag måste använda inpackning mycket oftare och så skulle jag ta sånna speciella silikondroppar i topparna för mitt hår var så slitet!  Jaja, det är bara att vara tyst och lyda!

Nu ikväll körde jag till Lekt, vi skulle ridit ut men det blåste så mycket så vi red på banan istället, Han var såå duktig och travade fint över bommarna och sen skuttade vi över ett litet hinder 2-3 ggr och han tyckte det var så himla kul! även jag tyckte det ;)

Nu ska jag lägga mig imin förhoppningsvis svala säng och läsa det sista i boken ;)

Godnatt och sov så gott ;)

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0