ett val,.

jag känner att jag måste få ut mina tankar, så mitt hjärta lättas ännu mer.

Jag har haft sån otrolig beslutsamhetsångest att jag har gråtit och varit sur och allt möjligt, Men, jag har äntligen bestämt mig och det känns som att det är rätt belslut,.än så länge i alla fall.

ooh gud vad jag kommer sakna det mycket, alla kompisar, som jag ändå kommer få träffa men inte på samma sätt, och framförallt Monti, min älskade lilla ponny<3

Du har ingen som helst aning om hur mycket du betyder för mig, jag älskar dig, enormt väldigt mycket, vi passade så bra tillsammans, det var du och jag, ingen annan <3  Monti&Tilda  true love<3

                   

// Matilda <3


Kommentarer
Emelie B<3

Alla komer att sakna dig på ridskolan, hoppas att du kommer och hälsar ´på nån gång:P <333

2009-08-14 @ 13:57:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0