augusti, känns inte bra ;s

Då var det redan augusti, känns lite tråkigt, denna månaden lämnar man tillbaka lilla älskade ponnyn, har inte så många veckor sommarlov kvar och sen börjar skolan ! Vart tog tiden vägen ;o?

Jag tjatar alltid om tid men kanske bara för jag är stressad, helt utan anledning, men ändå stressar jag ;s

Nej, nog pratat om det nu, Jag har ju fått vara med och träffa min lille Timp! Ooh vad jag har saknat honom<3 Den lilla ponnyn är underbart söt och fin och älskad men jag är alldeles för stor för honom nu ;( det tar emot att erkänna men OJ! är klockan redan så mycket??  Nu får jag skynda mig att byta till mina ridkläder och köra till Monti, Idag ska vi hoppa bana ;) och imorgon ska vi kanske till stranden och bada ;) så mysigt så! <3

undra om jag har tillräckligt med bensin på moppen? får nog kolla det, man vill ju inte stå där mitt i vägen och inte komma någonstans Piinsamt ju!

Puss&kram! <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0