andra dagen,.

,.var det idag i Gymnasiet, började igår och det var kul! alla verkar vara väldigt trevliga även lärarna ;)  Schemat är helt okej :D 

inte så mycket mer att skriva nu, får berätta efter några dagar i nästa vecka hur det är ;) 
 Jag&Emelie gick till Kunskap och hälsade på lärarna där ;) hihi så glada dom blev när vi kom, och iaf jag blev lika glad över att träffa dom!



haha konstig bild men jag ser glad ut och det var kopplingen till texten iaf ;P

 var på familia med pappa efter skolan idag, köpte/fick ett par converse och ett par björn borg skor, en skinnjacka och ett par svarta jeans, fick inte allt, betalade faktiskt lite själv ;) <3

ska laga tacos nu, eller iaf hjälpa mamma (a)

btw imorgon ska jag på mormors 60-års fest och på söndag ska jag på US möta hos Ellinor ;)

Puss ;D <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0