Way too much !?!

Idag har jag varit duktig (a) ahah vadå egenkär ;P ? nej men först cyklade jag till skolan och sen på idrotten kunde jag ju inte vara med på det jävla "beep testet" (SKÖNT) men då hade Sofie yoga med mig, Emelie, Madde, Rebecca och Emma istället och sen körde vi lite styrka.
I slutet hade vi stretching med alla
;) trevlig idrottslektion!

Sen hände inte så mycket i skolan (a) stannade ändå kvar till typ kvart över 3, skrev lite på arrbetsdagboken i tekniken med Emelie och sen flummade vi mest ;) <3

Fick "bara" VG på mitt tal i engelskan,.lite sur blev jag, så nu ska jag hålla mitt tal igen så ska jag se om jag kan få MVG ;) wiie ;D <3

efter jag hade cyklat hem igen var ute en stund och gick med Hera, stund och stund,. typ en hlavtimme ;P ahha hon e för söt hon ;) <3

All "träning" idag har varit väldigt skön! dock tycker inte mitt knä likadant tyvärr, lite skakigt och ont gör det men skitsamma ;s  gud vad härligt det ska bli att ha en hund att gå ut med några dagar i veckan ;)

Bara några veckor kvar nu Emelie Wiie så kul det ska bli!! ;D

nu,..vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, haha,.duscha och sen kolla på film kanske?

imorgon blir det nog att jag ska ha teorin igen,.får se vad jag hittar på, någon som har något förslag?!

måste bara skriva att pappa har pratat med,...idag och så får vi se ;) han ska prata med,...igen ;)

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0