sjuk ;(

Ja, jag är ju då sjuk idag, men envis som man är åkte jag till stallet, vilket inte gjorde saken bättre ;s

Jag har feber, ont i huvudet och är grymt förkyld, not so fun ;( i alla fall red jag lilla montoro ;) haha hon är trevlig min lilla tös <3 började i ridhuset och red sen ute i paddocken,.det gick bättre ute,. hon slappnar av mycket mer där ;) <3

sen åkte jag hem,.har typ varit halvt död ;s  duschade och sånt sen har jag vilat,. jag kom fram till att min dvd (som har varit helt mongo och inte fungerat innan) fungerade utmärkt till min nya TV ;D wiie !!  ;D ;D så efter Andra avenyn ska jag kolla på film ;) haha ;)

får se hur jag mår imorgon,. jag måste köpa häst schampo kom jag på nu,. när ska jag hinna det ;s? aja det löser väl sig hoppas jag ;)

Fick reda på innan av mamma att familjen Engren i mörarp hade hittat en storhäst till sommaren som ska gå där,. och den har en islänning till sällskap, tyvärr får man inte rida på islänningen ;s men vad klagar jag över? jag har ju redan världens bästa Montoro<33

På tal om någonting helt annat kollade jag igår att jag hade kommit in på Johannes Hedberg ;) väldigt glad blev jag ;D fick brev idag om det också ;)  bara för att skryta lite kom jag in på alla skolor jag hade sökt till ;) hihi ;)



// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0