The other side ;)

Det första man möter ovanför trappen är flyttlådor fulla med majas saker!

detta börjar bli riktigt jobbigt nu! och Nej vi ska inte flytta, pappa håller bara på att renovera hennes rum och ja,.det tar en aning lång tid ;o vi bor för fan i en jävla röra!  MEN imorogn kommer Mikael och hjälper honom och jag hoppas att det blir färdigt då! ;)

Idag var jag i alla fall i stallet och red Montoro, med gramantyglar, och gud vilken skillnad! hon blev en helt annan häst ju!
haha trevligt trevligt var det, helt underbart ! ;) <3 imorgon är det i alla fall "tävling" och det ska vi vinna, haha nej men vi ska försöka ; )



Jag lyckades dra med mig pappa till hööks innan så jag köpte hästschampo och så fick jag en supersnygg väst som jag har velat ha jättelänge ;) Tack <33

sen lagade jag pannkakor (H) haha duktigt ;)

nu är klockan mycket ;s måste duscha,.sen ska jag kolla på film (a) Igår såg jag "The wedding date" ganska bra ;) idag blir det någon annan jag inte har sett på länge, ahha och Te, ja te, det var länge sedan ja drack det, det ska jag fixa ;)

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0