terrängbanan ;)

Jag är sjukt trött ;s måste fördriva utterligare typ en halvtimme innan Big Brother börjar ;P haha det är roligt att kolla på ;)

Jag har haft extremt mycket träningsvärk i mina ben och rumpa ;o dem rumplyften vi gjorde igår som inte kändes någonting känns otroligt mycket mer idag kan jag ju säga ;o !!

i alla fall hjälpte jag elin med teorin idag, de fick lära sig bokstäverna och min fina ramsa hjälpte dem ;)
"Mamma Ber Frida Att Kratsa Emils Hovar, Clar" 

Vi hoppade ute på fältet med hoppspecialen idag ;) jättemysigt var det! Montoro var så himla duktig! <3 och bästa Linn var med och fotade oss ;)

vi hoppade över ett dike i både uppförsbacke och nerförsbacke ;o det var extremt läskigt ;o !!

             

tyvärr blev det ingen bild på när vi hoppade det stora hindret men denna bilden på framhoppnings hindret var gullig ;) <3

nu ska jag nog hämta te innan BB börjar ;)

// Matilda <3


Kommentarer
caroline

fin bild:P går big brother igen?

2009-04-16 @ 17:17:57
linn

Blev inte så bra bilder men men :P <3



Du och montoro passar bäst ihop!

2009-04-17 @ 21:06:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0