skoltrött :/

asså guud! jag orkar inte gå i skolan längre! nu börjar det bli riktigt segt,..Dunkers hade varit en skön ursäkt just nu men utställningen tas ju ner nästa vecka så det går inte,.. matte nationella imorogn då, sen ska jag försöka få gå hem hade jag tänkt (a)

nu är det bara 7 veckor kvar tills vi slutar skolan och nästa vecka försvinner eftersom jag då är i Gamleby wiie så kul ;D


idag hoppade vi ute på fältet igen, skit mysigt verkligen! vi hoppade alla häckarna och huset ;) jättekul ;D
Montoro var jätteduktig, bara en aning pigg efter hinderna :P


              


imorgon ska jag och emelie till Johannes Hedberg på kvällen och senare kommer pappa hem från Irland och imorogn är det bara 4 dagar tills vi åker till gamleby!!

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0