New shoes ;)

sitter,.nej okej jag ligger ner i soffan,.inte speciellt bekvämt haha men, men, är hemma själv ,ganska skönt faktiskt ! familjen är hos Thornblad och har trevligt men jag orkade inte följa med,..

skulle följa med pappa till väla innan och hämta hans mobil som varit på lagning,.haha men när han fick tillbaka den fungerade inte simkortsläsaren så han fick lämna in den igen hahah ;P i alla fall var jag och kollade på nya skor,.asså seriöst jag tror inte jag har haft så få skor innan som jag har nu ;o

jag lyckades hitta ett par ballerinaskor hemma innan som var sönder och som jag fick slänga, ett par sneakers som jag även har i stallet, not so fresh att ha vanligt också ;P och sen en massa stövlar som är alldeles för varma nu!

nej, jag var verkligen i behov av nya skor så jag gick in på trampolin och hittade ett par jättesnygga converse jag ville ha,.men sen kollade jag i andra äffärer också,.men tillslut blev det dem på trampolin ändå ;P Tack pappa ;D <33

                            
är fortfarande i stort behov av typ sommarskor så jag får väl ta en runda i stan någon dag ;)

är lite smått nervös nu,.ska tävla dressyr imorgon,.känns lite sådär,.men det är bara att hoppas på det bästa !

// Matilda <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0