Great easter weather ;)

Gud vad jag är duktig ! ;) har precis städat hela övervåningen, dammat och sånt skit haha, nu ska jag gå ut i det fina påskvädret and I'll bring my system camera ;)




måste bara skriva hur bra det gick igår på "tävlingen" Vi (Jag & Montoro) red som start nr 5 av typ 22 och ändå hade vi ledartiden ända till slutet när vicky slog oss med några hundradelar, såå himla störigt !!
men jag är väldigt nöjd i alla fall och montoro var duktig as always ;) <3

jag har också upptäckt att min TV bli väldigt dammig väldigt snabbt, en nackdel med pianolack,.men skit samma för det är sjukt snyggt och det är det viktigaste !! ;P
 
haha nu ska jag gå ut, ses !

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0