Beautiful weekend ;)

Helt underbar helg har det varit !

Fredagen började med teknikdag i skolan och slutade med att det blev en veckas lov ;D helt underbart väder var det också, va och flummade i stan med emelie och sen solade vi haha <33 vi har alltid lika kul ! <3

Lördagen bjöd på ännu finare väder och vi red ute i paddocken ;) tack snälla emelie som offrade sig för mig så jag inte behövde rida Timon, du är en ängel <33 jag red vilgot i stället och det gick ganska så bra, han var ju bara något pigg, haha men kul var det i alla fall ;)
Efter ridningen var jag, Emelie och Sassa funktionärer under Leksands knäckebröds clinic ;) vi fixade knäckemackor som vi sedan gick ut och serverade publiken och för det fick vi en fleecejacka ;) väldigt snygg (samma modell som min US-fleece fast annan färg)

Idag var vädret inte speciellt trevligt, väldigt blåsigt och ganska kallt, men jag och Olea skulle hålla i rykttävlingen så det var bara att cykla till stallet och se glad ut ;)  haha det gick väldigt bra och sen åkte jag till mormor & morfar och åt middag där ;)

Pappa kom nyss hem från spanien med massa roliga påsar men där var bara presenter till maja eftersom hon fyller år på tisdag ;)  och nu är jag trött och ska snart sova hade jag tänkt eftersom jag ska till stallet och rida imorgon ;D

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0