Nu har jag en blogg !

Heej på er !!

Hade tråkigt idag eftersom jag är sjuk så därför bestämde jag mig för att skapa en blogg, och här är den!
Jag kommer skriva om allt möjligt, skolan, fritiden, familjen, vännerna and of course hästarna, framförallt Timon & Montoro ;) <3

Idag
Skulle varit på Campeon med Emelie & Erica idag men det blev inte så. Ska istället plugga lite till NO-provet nästa onsdag och Engelska oregelbundna verb till måndag sen ska jag hem till min kära mormor och baka med henne.

Igår hade vi höjdhoppning i hoppspecialen och jag hoppade 1,05 eller 1,10 med Montoro, kommer inte riktigt ihåg vilken höjd men jag är nöjd, har ju trots allt bara ridit henne 4 ggr ;) <3  Hon är min nya favorithäst, except Timon of course ;) <3

Nu ska jag plugga och äta frukost ;)

Ha det bra !
// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0