Elektriskt mög!

Sitter här i min säng med datorn i knäet och är sur som ett bi haha nej men sur är jag i alla fall! Igårkväll skulle jag kolla på film (greveholm) då typ lät det som att dvd:n spelade trummor för sig själv eller ngt, sen lät det som att den morrade haha men tillslut kunde jag kolla på film ändå. Nu totalvägrar den att ens starta, eller jo den startar men den startar inte filmen ååh så arg jag blir!! men nu blir det ny platt tv med inbyggd dvd vi ska köpa ;D

va med jojo idag (:  trevligt, trevligt, var ute och gick och tyvärr kände jag det i mitt knä direkt men, men ;P
Imorgon ska jag träffa emelie (: saknat henne <33 blir nog stan ett tag (:

asså seriöst saknar jag skolan lite (a) det känns så tomt utan den och alla vänner och lärare och allt ;s men när den väl börjar kommer jag antagligen sakna lovet igen ;P

nu har msn damp också, åh jag blir så arg!!!

aja nu ska kolla på nån film som går på tv men eftersom boxmöget inte heller fungerar så bra finns det ingen information där om vilket program som visas så fick jag fråga emelie och filmen på 6:an heter tydligen smekmånaden ;P

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0