Three days ;)

Måste bara skriva mycket idag ;P har varit så trött de andra dagarna så jag har inte orkat haha ;P 

I torsdes kollade vi på film i skolan, typ gökboet, den va faktiskt ganska bra om inte några jävlar hade suttit och snackat HELA tiden :(  Sen blev det stallet och rida ist för mamma (: fick rida Montoro igen (: <33 det gick riktigt bra! (a) hon e bara bäst asså! ;D <3  sen på kvällen typ halv 12 bestämde mamma sig för att vi skulle klä granen ;P hahha jag låg mest i soffan och kollade på för jag va så trött ;/




Igår va det ju skolavslutning (: först samlades alla på torget och lyssnade på några uppträdande, lärarna va roliga men Petra, Madde, Carro och Joanna va bäst! (: sen blev det upp och samlas i basgruppen och fika lite sen fick jag mina betyg (: Jag blev ganska nöjd kan man väl säga iaf ;) Gick upp till mamma vid 11 och jobbade ;/ fy fan va jag fick ont i mina ben sen, gått på stengolv hela dagen typ till halv 7 i skor med klack :(  men,men hjälpte henne att plantera, ta kunder och ja lite sånt mög :/ många kom in i affären, haha typ mormor & morfar, Sara, Ulla, Kicki, (min spansklärare) Ewa och Peter (:



Idag va jag i stallet, eftersom det va sista gången hade vi gymkhana ;D det va jättekul verkligen men Timon va ganska trött idag så han va inte alls lika laddad som i onsdags, men det va kul ändå <3 Jag och Linnea har bästa teamworket på det asså ;D Jag älskar Timon men ska jag vara ärlig känns det inte särskillt bra :/ han e så stel och vill inte gå i form alls längre, han lyssnar inte lika bra på hjälperna och det värsta av allt e att jag har insett att jag börjar bli förstor ;'( Jag vill inte, vill absolut inte växa ur min älskade bästa vän<33 längar till sommaren, då ska han komma till mig och va hos mig och jag e den enda som rider honom och han går perfekt i form, lyssnar superbra och han känns till och med större (: <3
Det e något liknande speciellt med Montoro också, kan inte riktigt säga vad men ja, något e det, jag har lärt mig så otroligt mycket av henne och jag har inte ridit henne speciellt många gånger <3

Iaf, efter stallet duschade jag of course ;P haha sen åkte jag ut till väla för att köpa sista julklappen men fy fan vad mycket folk där va asså ;o jag fick typ klaustrofobi, det va hemskt!

Nu är det bara 3 dagar kvar till Julafton!! Julafton ska vi förövrigt fira hos min kära moster men tyvärr utan min "kusin" tyvärr :( bara en massa småungar :(  aja, det får gå det med. Vi ska iaf äta god julmat på Kalle på spången (:

Det är så himla skönt med lov, känner att jag verkligen var i behov av det nu, har varit så trött helatiden och ja, det ska bli skönt att vila upp sig (:

Imorgon ska vi köra upp till Blekinge och hälsa på släkten där och äta lax hos farmor ;P det är gott (: Mormor ska antagligen också följamed eftersom hennes syster är jätte jättesjuk i MS ;'(

        


// Matilda <3






 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0