baka!?

Kom hem från skola för ett tag sen, e riktigt jävla sugen på lussekatter asså ;o kanske kan baka det och plugga undertiden de jäser !? haha ja det gör jag nog, om vi har alla ingredienserna förståss ;P



i skolan idag fick man sina smycken väldigt rena av Annikas TV-shop plagiat ;P haha koka dem med bakpulver ;o men det fungerade xD iaf hade eng prov som va jättelätt på eftermiddagen så det gick bra! Imorgon e jag typ "ledig" bara för min lärare är jättesnäll !! (: eller asså ja, ska plugga lite hemma men det blir nog till stallet och rida (: 

nu fryser jag ;/ ska fixa lite te tror jag (: sen baka (a) och plugga (a) hah ja, får se vad det blir  ;P

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0