Hopptävling (:

Imorgon är det Julafton ;D  känns dock inte som det ;/ 

Ush vad jag är trött idag ;s men konstigt, gick upp tidigt imorse för att åka till stallet och fixa hästarna inför tävlingen idag (:  Knoppade Montoros man, hon blev så söt<3 haha Timon hade knoppar igår och han va inte världens mest sammarbetsvillige så jag orkade inte göra på honom idag igen ;P

Va typ "funktionär" inne på banan under blåbärshoppningen ;P haha sen startade jag först i Lingon klassen med Montoro<3 Hon va jätteduktig och vi fick bra tid i omhoppningen (: senare startade jag med Timon och fick nästan exakt samma tid som innan ;P ahah Låg på första och andra plats men tyvärr slog den tredje sista och näst sista ryttaren mig ;(  Men jag blev 3:a med Montoro och 4:a med Timon så jag är jättenöjd!! ;D


                      


åkte hem och duschade sen ner till mamma och jobbade lite sen hem vid 8 och åt mackor med julskinka ;D

nu har vi precis öppnat julklappar, trevligt, trevligt ;) Imorgon ska jag jobba på förmiddagen sen ska vi till spången och äta vid 2 tror jag ;s  sen blir det mer julklappar och mysigt hemma hos min moster (: <3

Nu ska jag nog sova, eller iaf dricka te och titta på film så jag inte är lika trött imorgon (:

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0