Trolltider !!

I loove gamla julkalendrar!! Just nu ligger jag och kollar på Trolltider och dricker vatten för mitt te e slut och jag orkar inte gå ner och fixa nytt ;P

Innan hjälpte jag mamma & pappa att skriva alla julkorten, det blev väldigt många! Vi ska förövrigt skicka ett till Holland och ett till Thailand (:

Va i stallet idag efter skolan, det gick jättebra! Syster red Henke, som har blivit helt frisk igen och va jätteglad för att han fick gå lektion igen, han e för söt ;P <3


Vi hade duellhoppning i min grupp och jag red Timon (: han va såå duktig<3 Han blev helt vild ;P bockade, kickade och va helt virrig med det va kul ;)   Söötsak <33
 Det var Jag och Timon, Linnea och Duncan, Julia och Krille mot Bea och Poppe, Matilda och Flash och Alice och Hanky. Även om det andra laget vann tyckte vi att vi va bäst ;P !!



Nu ska jag fortsätta kolla på Trolltider, So long ! <3

// Matlida <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0