Skalv ;o !!

Jag vaknade tidigt imorse av att hela sängen bara skakade och det kändes som om väggarna skulle ras in för dom skakade så mycket! Fy fan vad läskigt det var!  Jag blev skit rädd och mamma trodde typ det var en lastbil eller något som hade kört in i huset! Det var tydligen ett av de starkaste jordskalven Sverige har haft och tänk då i andra länder där de är mycket mycket kraftigare, stackars människorna att vakna av det ;s

anyway, har precis snackat med Emelie och vi ska till stallet vid 11 typ och rida (: sen blir det hem och plugga NO som tusan och sen baka lusekatter (som jag förövrigt inte orkade igår) med syster och kankse mamma (: <3

                                                             




Nu har jag varit duktig och bakat lussekatter med min syster (:  dom blev mycket goda !! Det skulle bli 35 stycken och det blev det exakt fast att vi inte räknade dom innan  ;D
   Det blev exakt 35 stycken lussebullar! <33

Innan va jag i stallet och red Montoro (: <3 I love that horse,  I didn't thougt I could love another horse as much as I love Timon but obviously I can (: <3 
Emelie red roy för hon fick inte ha Icen tyvärr :/ <3 men det gick bra det med!

Det blev lite lagom för lite pluggande sen ja (a) :/ så nu blir det plugga Mycket innan jag somnar :(  Men jag har ju förmiddagen imorgon i skolan på mig också (:

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0