Shopping dag (: ?

Har städat klart nu, känner mig stolt (a) haha, väntar på att pappa ska komma hem med fotopapper och sen sätta upp en hylla och några krokar till mig (:

Hittade en jättesnygg LCD Tv i pianolack i malmö som vi antagligen ska köpa, men den har tyvärr inte inbyggd dvd så nu får vi köpa en dvd ocskå haha men skitsamma ;P

Jag behöver verkligen en Shopping dag, min garderob är full men det är bara en fjärdedel jag använder för det andra är försmått, urtvättat eller sånt jag inte gillar helt enkelt ;s

Har precis kollat på HSM 2 som gick på 5:an (:   I love it ! <3

Imorgon kommer Martin, Jenny, Mormor, Morfar, My & Joel till oss ;D Vi ska äta heta räkor till förrätt, oxfilé till huvudrätt, och vaniljglass med varma hallon och blåbär till efterrätt.  Så Gott!! ;D

See ya´ !!

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0