Pålsjö?

Jag fick mycket julklappar men orkar inte skriva allt ;P det va trevligt! vi åt jättegod mat på spången sen va det väldigt mysigt hemma hos min moster också (: fotade lite i deras hus, det är skitmysigt verkligen, blev lite ljus, stjärnor m.m ;P

                         

Igår va jag med Rebecka (: <3 Vi red ut en runda och jag red deras häst Eko och Rebecka red Diddi, Linns häst (:
Eko va bara såå fin och underbar <3 hade kunnat köpa honom direkt om jag bara hade fått <3

Idag ska jag jobba först, sen ska jag kanske försöka mig på att gå en runda i Pålsjöskog, kanske kommer krypande tillbaka pga. mitt knä haha, nej men om det gör ont igen kommer det gå vääldigt sakta ;P  aja, det går nog bra, måste kolla knäet någon dag sen också ;/

ska nog ringa på den D-ponnyn som ville ha medryttare i mörarp idag också, får se vad ägaren säger (: då får jag kanske provrida den någon dag (:

Jag vill rida min tös nu<3 Montoro e söstast men hon va upptagen på kursen så det gick inte :(    
får inte rida henne förrän i januari när lektionerna börjar igen   :( <33  Love you tjejen <33

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0