Last day this year!

Jaha, då var det inte långt kvar på detta året ;)

2008 har varit ett väldigt bra år men 2009 ska bli väldigt mycket bättre ! (:

Spexfoto i skolan till våren som jag ser framemot  (:  Sommaren som innebär kanske både Timon & Montoro ;D <3 och även att jag fyller 16 år! Det innebär ju övningskörning så då får ni akta er på vägarna (:

Det finns massa annat roligt man kan se framemot 2009, börjar gymnasiet till exempel (: Kanske blir det någon resa någonstans, typ Thailand igen, eller vrför inte Egypten som vi skulle till ihöstas egentligen (:

Nu får vi inte glömma allt roligt som hänt 2008 för 2009 har dock inte börjat ännu ;P
Sommaren va ju bara supermysig med många ridturer i skogen, massa bad i poolen, vattenkrig och annat (: <3
Vad hände i våras? då gick jag fortfarande i åttan bara ;P haha vi hade en del tjejkvällar som va väldigt trevliga, och säkert hände något annat roligt som jag redan har glömt!  I slutet av sommaren när steffi bodde hos mig en vecka va ju bara jättekul och mysigt <3 men höstlovet när Emelie bodde här ska vi ju inte bara snacka om! det va bäst, sjukt roligt och riktigt mysigt hade vi! <3

Ja det finns mycket mycket mer som har hänt men just nu kommer jag faktiskt inte på mer som är värt att skriva här ;)

Ha nu ett riktigt jävla GOTT NYTT ÅR för det ska bli det bästa på länge!!

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0