I love it !

Fick en julklapp idag när jag jobbade (: kunde inte vänta tills julafton så jag öppnade den nu (a) hihi det va ett sjukt fint halsband!   I love it !  

Satt och läste en insändare i tidningen nyss och jag blev såå glad !! det e nästan så man ska ta med den till skolan och visa att jag inte är ensam om mina åsikter !! Den handlade om bibeln och ni som vet vilken inställning jag har förstår nog vad den handlade om ;P

anyway, hade tänkt att ha slapp dag idag för jag e så sjukt trött men Nej, så blev det inte ;/ måste städa och plugga alla engelska oregelbundna verb som vi ska ha prov på imorgon :( men om jag skyndar mig kanske jag kan belöna mig själv genom att kolla på Trolltider sen och dricka te (H)

Det är bara en enda vecka kvar innan jullovet! så skönt det kommer bli !
Måndag - eng prov
Tisdag - dunkers, fotogruppen?
Onsdag - NO prov
Torsdag - ngt kul med skolan tror jag ;s
Fredag - avslutning (:

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0