Almost Christmas Eve

Jahapp, då var det 21 december idag, inte långt kvar till julafton nu, shiit vad tiden går fort asså!

Idag åkte jag, pappa, Anton & Maja till blekinge för att hälsa på släkten där. Mormor följde också med för att träffa sin syster som är väldigt, väldigt sjuk.

va hos farmor heladagen och alla kom dit, vi fikade, åt middag och fikade igen ;P Sen körde vi hem vid typ 7- halv 8 och jag kunde inte få dig ur mitt huvud på hela jävla bilresan hem som tog typ 2 timmar ;s

jag hade visserligen datorn med mig och internet men jag satt inklämd mellan mina syskon i mitten av baksätet och jag orkade inte att dom skulle sitta och läsa att jag skrev så jag tog aldrig upp datorn tyvärr :(

Imorgon ska jag tävla i dressyr med Timon, får se hur det går ;P sen ska jag jobba hos mamma och sen måste jag ju slå in alla julklappar också ju :( det e typ det tråkigaste som finns :/ men, men det måste göras det med tyvärr :/

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0