1:a placering!

Gick upp tidigt idag, skulle tävla ju ;)  Körde till stallet, gick bra och jag frös inte eftsreom jag hade extremt mkt på mig men det blåste som fan :/
aja, knoppade Timons man sen va det framridning och när Emma hade tävlat red jag (: Grattis till henne förresten för hon vann sin klass (: <3

ååh guud så fiin han va idag <3 han har inte gått så fint sen i sommras, I love you Timon<33  Det gick riktigt bra och jag vann ;D  En förstaprisrosett, godis och helårsprenumeration på stallmagasinet (:

Nu har jag precis hittat några kläder jag kan ha på mig ;P haha, alla e typ i tvätten (aa) och pappa kommer snart och hämtar mig så ska vi ner till mamma i affären och jobba lite men först äta för jag e jättehungrig!  So long,..

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0